ABN AMRO Webshop Award voor kleertjes.com en Welkoop

ABN AMRO Webshop Award voor kleertjes.com en Welkoop

Zowel kleertjes.com als Welkoop zijn categoriewinnaars geworden van de ABN AMRO Webshop Awards! kleertjes.com won de award in de categorie Kindermode en versloeg hiermee H&M, Hema & Wehkamp! Welkoop won de award in de categorie Tuin en versloeg hiermee Hornbach & Intratuin! Ruim 220.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep om uit meer dan 500 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen. 

Als ConnectingTheDots zijn we erg trots op dit resultaat! Benieuwd wat we voor kleertjes.com & Welkoop hebben gedaan? Lees dan de klantcases. 

De categoriewinnaars werden dinsdag 17 september 2019 vandaag bekendgemaakt. Hierna is de tweede stemperiode gestart waarin een consumentenpanel bepaalt wie er naar huis gaat met de overall titels. De prijzen “Beste Winkelketen van Nederland”, “Webshop Awards Nederland” en “Retailer of the Year-award” worden uitgereikt tijdens het Retailer of the Year-gala op 31 oktober 2019. 

  • ABN AMRO Webshop Awards Kindermode
  • ABN AMRO Webshop Awards Tuin
Tags: Awards PIMeCom E-commerce Webshop Awards

Samantha Broekert
Geschreven door: Samantha Broekert Markting & Sales rep.

Max Schrevelius 3 december 2019

Product management met PIM in de praktijk

In e-commerce en retail maakt kwalitatieve productinformatie tegenwoordig het verschil. De aangewezen tool daarvoor is een Product Information Management (PIM) systeem. Hoe zorg je voor een optimale ROI van je PIM?

Samantha Broekert 17 oktober 2019

Productdata inzetten voor SEO optimalisatie

In een wereld waar ongeveer 94% van de Nederlanders Google als zoekmachine gebruikt en meer dan 50% van de mensen alleen op de eerste vijf zoekresultaten in Google klikt, is het belangrijker dan ooit om online goed gevonden te worden. Benieuwd hoe…

Samantha Broekert 15 oktober 2019

Hoe kan productinformatie bijdragen aan je online vindbaarheid?

Wanneer het productassortiment groter wordt, kun je je onderscheiden door sneller en slimmer unieke, maar nog belangrijker, zoekmachine vriendelijke content te maken. Dit is precies waar een PIM systeem bij kan helpen!

Max Schrevelius 10 september 2019

Product informatie Management in retail en wholesale

Retailers en groothandels hebben vaak te maken met veel verschillende leveranciers. Deze leveranciers bieden prijslijsten en product sheets op verschillende manieren aan. Hoe houdt je hierin het overzicht?

Max Schrevelius 4 juni 2019

Product content creatie anders bekeken; het belang van toepassingsinformatie

Regelmatig kom ik bedrijven tegen die worstelen met het verbeteren van hun productcontent. Vaak is de uitkomst dat er meer productspecificaties moet worden toegevoegd om de productinformatie te verbeteren. Klopt dit wel?

Max Schrevelius 1 maart 2019

Hoe organiseer je product content creatie voor een groter assortiment?

Goede productinformatie is opgebouwd uit diverse soorten data. Zoals een omschrijving, USP’s, afbeeldingen en producteigenschappen. Wat is jouw strategie om dit allemaal up-to-date te houden?

Max Schrevelius 10 januari 2019

Waarom een PIM systeem?

Bij ConnectingTheDots krijgen we nog steeds veel vragen zoals “Heeft onze organisatie een PIM systeem nodig” of “Waarvoor kan ik PIM software gebruiken”. Het antwoord op die vraag lees je hier!

×

Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!