
ABN AMRO Webshop Award voor kleertjes.com en Welkoop
Zowel kleertjes.com als Welkoop zijn categoriewinnaars geworden van de ABN AMRO Webshop Awards! kleertjes.com won de award in de categorie Kindermode en versloeg hiermee H&M, Hema & Wehkamp! Welkoop won de award in de categorie Tuin en versloeg hiermee Hornbach & Intratuin! Ruim 220.000 consumenten gaven gehoor aan de oproep om uit meer dan 500 retailers hun favoriete winkelketens en webshops te kiezen.
Als ConnectingTheDots zijn we erg trots op dit resultaat! Benieuwd wat we voor kleertjes.com & Welkoop hebben gedaan? Lees dan de klantcases.
De categoriewinnaars werden dinsdag 17 september 2019 bekend gemaakt. Hierna is de tweede stemperiode gestart waarin een consumentenpanel bepaalde wie er naar huis ging met de overall titels. De prijzen “Beste Winkelketen van Nederland”, “Webshop Awards Nederland” en “Retailer of the Year-award” werden uitgereikt tijdens het Retailer of the Year-gala op 31 oktober 2019.
PIM Productbeheer, AI en Machine Learning, een aantal mogelijkheden
Machine Learning en Artificial Intelligence, oftewel AI, onderwerpen die booming zijn op dit moment. Kan je ook iets met AI en Machine Learning op het gebied van productinformatie beheer? En wanneer dat zo is, hoe kan je dat dan voor je laten werken in…
E-commerce groei realiseer je met product data
Van e-commerce wordt altijd groei verwacht. Wanneer je grootschalig wil groeien is product data een kritische succesfactor. Hoe zorg je ervoor dat je deze data het beste voor je laat werken?
Ook B2B kan eigenlijk niet meer zonder PIM
Heb je het over Product Information Management (PIM) dan ligt de nadruk vaak op B2C. Maar B2B e-commerce groeit enorm momenteel. Lees wat dit betekent voor brand owners.