CTD meets Magento
Magento koppeling
Wij schrijven onze twee diensten, PIM en eCommerce, hier aan elkaar. En dat is geen toeval of tikfout. Het is bewust, want in onze beleving hebben deze twee diensten elkaar nodig om tot groei van uw online resultaten te komen.
ConnectingTheDots's integratie Magento
Omdat goede product content een voorwaarde is voor succesvolle e-commerce business. Daarnaast helpt het voor goede product content en werkt het mee aan conversie verhoging.
Stel: u heeft een goedlopende webshop met 10.000 producten. De ambitie om te groeien naar 100.000 producten is aanwezig, maar dat is organisatorisch een probleem. Dan heeft u niet alleen een krachtige e-commerce oplossing nodig, maar ook een PIM oplossing als fundament voor het productbeheer.
ConnectingTheDots gelooft in de kracht van de combinatie: PIMeCommerce. Connecting the dots; De door u afgestemde product content gefocust op uw doelgroep, zorgt automatisch voor een betere vinbaarheid, klanten die de jusite productselecties maken en verleid worden tot extra aankopen.
Voordelen Magento koppeling
PIM als driver van e-commerce: het lijkt logisch, toch onderscheiden wij ons met deze zienswijze van andere aanbieders.
Vaak worden deze oplossingen apart van elkaar aangeboden, om in de metafoor te blijven: gescheiden van tafel en bed. Twee systemen die los van elkaar werken: het is minder efficiënt, onnodig complex en vooral onoverzichtelijk. Voeg ze samen en de weg ligt open voor groei. Wij geloven daar in en het werkt. Niet voor niets zijn wij daarom de passende keuze voor klanten met high end webshops en vielen onze oplossingen de afgelopen jaren meerdere malen in de prijzen.
Zo won kleertjes.com de Shopping Award XL in de categorie mode, Welkoop won deze award 8 keer op rij in de categorie dier en tuin en Azerty is door de Hardware.info community uitgeroepen tot beste webshop bijvoorbeeld.
De combinatie van uw great product content en de PIMeCommerce-oplossing van ConnectingTheDots staan garant voor uw succes. Klanten als Azerty, Sound United, kleertjes.com, Jan Linders Supermarkten en Welkoop hebben dit reeds ervaren.
Voor wie?
Magento is er voor zowel B2B als B2C.
B2C
Voor onze B2C klanten is de oplossing zo ingericht dat elke bezoeker dezelfde prijs betaalt voor het aangeboden product. De zogenaamde klantprijs is hetzelfde. Dit geldt ook voor het assortiment. De klant maakt een selectie in het aanbod en krijgt dezelfde producten te zien als elke andere klant die dezelfde filters heeft aangemerkt.
B2B
Bij B2B klanten is de klantprijs anders en is ook het productaanbod anders: er is een klantspecifiek assortiment. Dit is mogelijk omdat wij de software voor onze PIMeCommerce oplossingen zelf ontwikkelen en implementeren. Door onze jarenlange ervaring weten wij hoe we deze oplossingen moeten inrichten om zowel de zakelijke als de particuliere markt te bedienen.