PIM voor Accell Group

Accell Group is een beursgenoteerde onderneming en die zich internationaal richt op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen en fietsaccessoires.

In PIM beheerst Accell zowel productinformatie voor fietsen, accessoires en onderdelen. Hierdoor heeft Accell één waarheid inzake productinformatie gecreëerd, in plaats van meerdere. Voordat een nieuw product vanuit PIM kan worden gepubliceerd naar de aangesloten kanalen zoals brandsites en de webshop, moet de productcontent aangevuld worden met marketinginformatie. Denk hierbij aan productomschrijvingen, extra producteigenschappen, afbeeldingen en USP’s. Voor fietsen is het noodzakelijk om andere informatie toe te voegen dan voor onderdelen het geval is. Zoals bijvoorbeeld informatie over de toepassing van producten. Bovendien wordt dit door verschillende teams gedaan.

Samen met Accell heeft ConnectingTheDots gekeken hoe het productproces van verrijken en daarna het publiceren van productcontent het beste functioneert, voor zowel fietsen als accessoires en onderdelen. Vervolgens is dit geoptimaliseerde proces ingericht in PIM. Hiermee is, voor zowel productmarketeers als e-commerce professionals een ideale omgeving ontstaan voor product informatie management en verrijking. Dit biedt de Accell Group de mogelijkheid verder te groeien in nieuwe markten en richting nieuwe klanten.


PIM voor Van Wijhe Verf

Koninklijke Van Wijhe Verf brengt kleur in het leven. Het is een Nederlandse fabrikant van kwaliteitsverf die wordt gebruikt in Nederland en ver daarbuiten. Voor de consumentenmarkt hanteert Van Wijhe Verf het brand Wijzonol, voor de zakelijke markt het merk Ralston.

PIM voor Accell Group

Accell Group is een beursgenoteerde onderneming en die zich internationaal richt op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen en fietsaccessoires.

PIM voor KPN

KPN is een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een uitgebreid pakket aan producten en diensten bedient KPN met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS tot interactieve HD-televisie in Nederland.

× Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!