PIM voor Van Wijhe Verf

Koninklijke Van Wijhe Verf brengt kleur in het leven. Het is een Nederlandse fabrikant van kwaliteitsverf die wordt gebruikt in Nederland en ver daarbuiten. Voor de consumentenmarkt hanteert Van Wijhe Verf het brand Wijzonol, voor de zakelijke markt het merk Ralston.

Van Wijhe Verf gebruikt de PIM-omgeving voor het beheer van productcontent voor beide merken. Productmarketeers verrijken in PIM de productcontent voor gebruik op de website, prijslijsten en on- en offline marketingmaterialen en doen dit in verschillende talen voor verschillende markten. Vanuit PIM zijn marketeers tevens in staat om factsheets te genereren in PDF-formaat, bijvoorbeeld voor gebruik in winkels, op events of online.

Door de inzet van PIM is Van Wijhe Verf is in staat om op efficiĆ«nte wijze haar productcontent vanuit een centrale bron aan te vullen met marketinginformatie, etiketinformatie en afbeeldingen. Hierdoor leveren zij een belangrijke bijdrage aan het verkorten van de time to market van nieuwe producten en de presentatie van producten te optimaliseren.


PIM voor Van Wijhe Verf

Koninklijke Van Wijhe Verf brengt kleur in het leven. Het is een Nederlandse fabrikant van kwaliteitsverf die wordt gebruikt in Nederland en ver daarbuiten. Voor de consumentenmarkt hanteert Van Wijhe Verf het brand Wijzonol, voor de zakelijke markt het merk Ralston.

PIM voor Accell Group

Accell Group is een beursgenoteerde onderneming en die zich internationaal richt op de midden- en hogere segmenten van de markt voor fietsen, fietsonderdelen en fietsaccessoires.

PIM voor KPN

KPN is een toonaangevende leverancier van ICT-diensten. Met een uitgebreid pakket aan producten en diensten bedient KPN met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS tot interactieve HD-televisie in Nederland.

× Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!