PIMeCommerce en kleertjes.com

Alles wat baby’s, kinderen en (aanstaande) moeders nodig hebben aan toffe merkkleding en schoenen, is bij kleertjes.com te vinden. Het is de grootste webwinkel van Nederland op dat gebied. Het omvangrijke assortiment en hoge bezoekersaantallen vragen om een snelle performance. Ook bij peak traffic. kleertjes.com en ConnectingTheDots werken al een paar jaar succesvol samen.

Het hart van de webwinkel van kleertjes.com wordt gevormd door de PIM-sectie. In PIM wordt kale productdata afkomstig uit ERP (Retailium van ACA, op basis van Microsoft Navision) ingelezen en in PIM op efficiënte wijze verder verrijkt met onder meer producteigenschappen, aansprekende productomschrijvingen en afbeeldingen.

Klanten van kleertjes.com kunnen makkelijk door het assortiment navigeren of het assortiment doorzoeken door middel van faceted search en sortering. En natuurlijk is kleertjes.com responsive uitgevoerd, voor een optimale weergave voor mobiel, tablet en PC. Waarbij geldt: mobile first.


PIMeCommerce en kleertjes.com

Alles wat baby’s, kinderen en (aanstaande) moeders nodig hebben aan toffe merkkleding en schoenen, is bij kleertjes.com te vinden. Het is de grootste webwinkel van Nederland op dat gebied. Het omvangrijke assortiment en hoge bezoekersaantallen vragen om een snelle performance. Ook bij peak traffic. kleertjes.com en ConnectingTheDots werken al een paar jaar succesvol samen.

PIMeCommerce en Welkoop

Dat ze bij Welkoop verstand hebben van tuin & dier, merk je meteen als je de webwinkel bezoekt of een van de 150 winkels binnenloopt. Dit gevoel sluit aan bij Welkoops ambitie om hét merk te willen zijn voor tuin & dier, niet alleen middels de kennis en kunde in de winkels, maar ook online. Hiervoor heeft Welkoop een uitgekiende omni-channel strategie uitgestippeld, die op basis van PIMeCommerce van ConnectingTheDots wordt uitgevoerd.

PIMeCommerce en Sound United

Sound United is een internationale producent en leverancier van high-end HIFI apparatuur in de breedste zin van het woord. De focus van Sound United ligt op het ontwikkelen van innovatieve audio/videoproducten die de verwachting van hun klanten overtreffen. Bekende merken van Sound United zijn Denon, Heos en Marantz.

× Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!