PIMeCommerce en Welkoop

Dat ze bij Welkoop verstand hebben van tuin & dier, merk je meteen als je de webwinkel bezoekt of een van de 150 winkels binnenloopt. Dit gevoel sluit aan bij Welkoops ambitie om hét merk te willen zijn voor tuin & dier, niet alleen middels de kennis en kunde in de winkels, maar ook online. Hiervoor heeft Welkoop een uitgekiende omni-channel strategie uitgestippeld, die op basis van PIMeCommerce van ConnectingTheDots wordt uitgevoerd.

De kern wordt gevormd door PIM. PIM biedt Welkoop grip op de productdata en de mogelijkheid om productdata te optimaliseren en aan te vullen met bijvoorbeeld adviezen. In de PIM-sectie worden producten, afkomstig van verschillende leveranciers, automatisch ingelezen en in PIM verder verrijkt met onder meer producteigenschappen en afbeeldingen. Prijsinformatie, prijspromoties en voorraadstatus per filiaal worden vanuit het kassa-systeem (Aspos van Valk software) gesynchroniseerd met PIM.

Klanten kunnen in de Welkoop-winkel het product assortiment raadplegen en online bestellen. Aangevuld met (product) advies en informatie gebundeld op thema’s. Ook is het mogelijk te achterhalen in welk filiaal een product op voorraad is. En niet onbelangrijk voor de invulling van de omni-channel strategie; er kan gekozen worden om producten online te bestellen en thuis te laten bezorgen, of de bestelling af te halen in de gekozen fysieke winkel. Gemak dient de mens.


PIMeCommerce en kleertjes.com

Alles wat baby’s, kinderen en (aanstaande) moeders nodig hebben aan toffe merkkleding en schoenen, is bij kleertjes.com te vinden. Het is de grootste webwinkel van Nederland op dat gebied. Het omvangrijke assortiment en hoge bezoekersaantallen vragen om een snelle performance. Ook bij peak traffic. kleertjes.com en ConnectingTheDots werken al een paar jaar succesvol samen.

PIMeCommerce en Welkoop

Dat ze bij Welkoop verstand hebben van tuin & dier, merk je meteen als je de webwinkel bezoekt of een van de 150 winkels binnenloopt. Dit gevoel sluit aan bij Welkoops ambitie om hét merk te willen zijn voor tuin & dier, niet alleen middels de kennis en kunde in de winkels, maar ook online. Hiervoor heeft Welkoop een uitgekiende omni-channel strategie uitgestippeld, die op basis van PIMeCommerce van ConnectingTheDots wordt uitgevoerd.

PIMeCommerce en Sound United

Sound United is een internationale producent en leverancier van high-end HIFI apparatuur in de breedste zin van het woord. De focus van Sound United ligt op het ontwikkelen van innovatieve audio/videoproducten die de verwachting van hun klanten overtreffen. Bekende merken van Sound United zijn Denon, Heos en Marantz.

× Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!