
ConnectingTheDots levert performance!
In een eerder bericht hadden we het al over de Award winning software van Welkoop en kleertjes.com. Nu de Twinkle 100, hét overzicht van de Nederlandse zwaargewichten in e-commerceland, op de deurmat is gevallen, zijn we blij om te vertellen dat ConnectingTheDots de #1 en #2 levert als het gaat om performance op mobiel en desktop!
Snelst interactief (sec.)
De 'time to interactive' geeft inzicht in wanneer de pagina bruikbaar is. En daarmee de tijd die de consument moet wachten tot hij kan interacteren met de pagina. Immers, de content kan nog zo snel getoond worden, maar als het daarna lang duurt voordat de klant kan klikken is alle moeite voor niets geweest. En laat nu net op dit onderdeel de webshop van kleertjes.com de eerste plaats bemachtigen op mobile! Met maar 1,27 seconden laadtijd tot interactie en laat hiermee concurrenten als iBood, Albert Heijn en Apple achter zich. Op desktop is de laadtijd nóg sneller en bedraagt 1,09 seconden wat goed is voor een tweede positie, net achter Picnic.
Als Google het zegt...
Waarom is de performance zo belangrijk? Met elke update van Google's rankingalgoritme wordt het belang van performance groter. Daarbij wordt de snelheid vergeleken met concurrenten zwaarwegender. Dit geldt zeker voor mobiele websites, waarbij het belang van performance nog groter is. Niet alleen de vindbaarheid is gebaat bij een snelle website, ook voor consumenten zelf is performance al lang geen feature meer. Voor elke commerciële website geldt dat er een duidelijke samenhang is tussen het klikgedrag van de consument, de laadtijd van de pagina en de uiteindelijke omzet. (Bron: Twinkle100)
Benieuwd of we je webshop ook tussen de top 100 zwaargewichten kunnen krijgen?
Daag ons uit!
PIM Productbeheer, AI en Machine Learning, een aantal mogelijkheden
Machine Learning en Artificial Intelligence, oftewel AI, onderwerpen die booming zijn op dit moment. Kan je ook iets met AI en Machine Learning op het gebied van productinformatie beheer? En wanneer dat zo is, hoe kan je dat dan voor je laten werken in…
E-commerce groei realiseer je met product data
Van e-commerce wordt altijd groei verwacht. Wanneer je grootschalig wil groeien is product data een kritische succesfactor. Hoe zorg je ervoor dat je deze data het beste voor je laat werken?
Ook B2B kan eigenlijk niet meer zonder PIM
Heb je het over Product Information Management (PIM) dan ligt de nadruk vaak op B2C. Maar B2B e-commerce groeit enorm momenteel. Lees wat dit betekent voor brand owners.