PIMeCommerce en Welkoop

Dat ze bij Welkoop verstand hebben van tuin & dier, merk je meteen als je de webwinkel bezoekt of een van de 150 winkels binnenloopt. Dit gevoel sluit aan bij Welkoops ambitie om hét merk te willen zijn voor tuin & dier, niet alleen middels de kennis en kunde in de winkels, maar ook online. Hiervoor heeft Welkoop een uitgekiende omni-channel strategie uitgestippeld, die op basis van PIMeCommerce van ConnectingTheDots wordt uitgevoerd.

Hoe werkt PIMeCom voor Welkoop?

De kern wordt gevormd door PIM. PIM biedt Welkoop grip op de productdata en de mogelijkheid om productdata te optimaliseren en aan te vullen met bijvoorbeeld adviezen. In de PIM-sectie worden producten, afkomstig van verschillende leveranciers, automatisch ingelezen en in PIM verder verrijkt met onder meer producteigenschappen en afbeeldingen. Prijsinformatie, prijspromoties en voorraadstatus per filiaal worden vanuit het kassa-systeem (Aspos van Valk software) gesynchroniseerd met PIM.

Klanten kunnen in de Welkoop-winkel het product assortiment raadplegen en online bestellen. Aangevuld met (product) advies en informatie gebundeld op thema’s. Ook is het mogelijk te achterhalen in welk filiaal een product op voorraad is. En niet onbelangrijk voor de invulling van de omni-channel strategie; er kan gekozen worden om producten online te bestellen en thuis te laten bezorgen, of de bestelling af te halen in de gekozen fysieke winkel. Gemak dient de mens.


PIMeCommerce en kleertjes.com

Alles wat baby’s, kinderen en (aanstaande) moeders nodig hebben aan toffe merkkleding en schoenen, is bij kleertjes.com te vinden. Het is de grootste webwinkel van Nederland op dat gebied. Benieuwd wat ConnectingTheDots PIMeCommerce doet voor kleertjes.com? Lees dan snel verder.

PIMeCommerce en Azerty

Bij Azerty staat de klant centraal. In een tijd waar processen steeds meer worden geautomatiseerd, is het niet meer zo vanzelfsprekend om de mens centraal te zetten. Toch behouden zij óók de focus op prijsmanagement. Benieuwd hoe Azerty dit met behulp van het PIMeCommerce systeem doet? Lees dan snel verder.

PIMeCommerce en Solucious

Solucious wil foodservice makkelijk maken voor zijn professionele klanten en de klanten tijd en geld te laten besparen. Op dit moment bedient Solucious meer dan 25.000 professionele klanten. Wat is nu precies de focus van dit Belgische bedrijf, en hoe helpt het PIMeCommerce platform hen hierbij?

×

Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures

Wij gebruiken cookies om het gebruik van de site te analyseren en de ervaring te verbeteren. Lees meer

Geen probleem!