PIMeCommerce

PIMeCommerce

Wij schrijven onze twee diensten, PIM en eCommerce, hier aan elkaar. En dat is geen toeval of tikfout. Het is bewust, want in onze beleving hebben deze twee diensten elkaar nodig om tot groei van uw online resultaten te komen.

Waarom PIM en E-commerce?

Omdat goede product content een voorwaarde is voor succesvolle e-commerce business. Daarnaast helpt het voor goede product content en werkt het mee aan conversie verhoging.

Stel: u heeft een goedlopende webshop met 10.000 producten. De ambitie om te groeien naar 100.000 producten is aanwezig, maar dat is organisatorisch een probleem. Dan heeft u niet alleen een krachtige e-commerce oplossing nodig, maar ook een PIM oplossing als fundament voor het productbeheer.

ConnectingTheDots gelooft in de kracht van de combinatie: PIMeCommerce. Connecting the dots; De door u afgestemde product content gefocust op uw doelgroep, zorgt automatisch voor een betere vinbaarheid, klanten die de jusite productselecties maken en verleid worden tot extra aankopen.

PIMeCommerce – waarom de onze?

PIM als driver van e-commerce: het lijkt logisch, toch onderscheiden wij ons met deze zienswijze van andere aanbieders.

Vaak worden deze oplossingen apart van elkaar aangeboden, om in de metafoor te blijven: gescheiden van tafel en bed. Twee systemen die los van elkaar werken: het is minder efficiënt, onnodig complex en vooral onoverzichtelijk. Voeg ze samen en de weg ligt open voor groei. Wij geloven daar in en het werkt. Niet voor niets zijn wij daarom de passende keuze voor klanten met high end webshops en vielen onze oplossingen de afgelopen jaren meerdere malen in de prijzen.

Zo won kleertjes.com de Shopping Award XL in de categorie mode, Welkoop won deze award 8 keer op rij in de categorie dier en tuin en Azerty is door de Hardware.info community uitgeroepen tot beste webshop bijvoorbeeld.

De combinatie van uw great product content en de PIMeCommerce-oplossing van ConnectingTheDots staan garant voor uw succes. Klanten als Azerty, Sound United, kleertjes.com, Jan Linders Supermarkten en Welkoop hebben dit reeds ervaren.

PIMeCommerce – voor wie?

PIMeCommerce is er voor zowel B2B als B2C.

B2C

Voor onze B2C klanten is de oplossing zo ingericht dat elke bezoeker dezelfde prijs betaalt voor het aangeboden product. De zogenaamde klantprijs is hetzelfde. Dit geldt ook voor het assortiment. De klant maakt een selectie in het aanbod en krijgt dezelfde producten te zien als elke andere klant die dezelfde filters heeft aangemerkt.

B2B

Bij B2B klanten is de klantprijs anders en is ook het productaanbod anders: er is een klantspecifiek assortiment. Dit is mogelijk omdat wij de software voor onze PIMeCommerce oplossingen zelf ontwikkelen en implementeren. Door onze jarenlange ervaring weten wij hoe we deze oplossingen moeten inrichten om zowel de zakelijke als de particuliere markt te bedienen.

Award winning software van ConnectingTheDots!

Door de jaren heen is onze software meerdere malen in de prijzen gevallen.
Zoals een Shopping Award XL en tweemaal de ABN AMRO award voor beste webshop. 

ConnectTheDots_Awards.png

Bekijk onze Award winning software

Main features PIMeCommerce

PIM als basis.

Zonder PIM geen e-commerce. Een beheeromgeving voor webwinkel management inclusief PIM.

Schaalbaar.

In de webshop kan zowel een voorraadhoudend assortiment worden gevoerd en / of gecombineerd worden met een longtail assortiment.

Prijsmanagement en promotieregels.

Prijsmanagement kan in de beheeromgeving worden ingericht.

Marketingmogelijkheden.

Combineer marketingcontent met het product-aanbod voor bijvoorbeeld het maken van themapagina’s, landers of merkenpagina’s.

Responsive.

Uiteraard wordt een webshop responsive uitgevoerd.

Connected

Mogelijkheid voor koppelen ERP, WMS en CRM-systemen.

PIMeCommerce en Sound United

Sound United is een internationale producent en leverancier van high-end HIFI apparatuur in de breedste zin van het woord. De focus van Sound United ligt op het ontwikkelen van innovatieve audio/videoproducten die de verwachting van hun klanten overtreffen. Bekende merken van Sound United zijn Denon, Heos en Classé. Benieuwd hoe het systeem SoundUnited helpt bij de verkoop van de producten? Lees dan verder.

PIMeCommerce en Azerty

Bij Azerty staat de klant centraal. In een tijd waar processen steeds meer worden geautomatiseerd, is het niet meer zo vanzelfsprekend om de mens centraal te zetten. Toch behouden zij óók de focus op prijsmanagement. Benieuwd hoe Azerty dit met behulp van het PIMeCommerce systeem doet? Lees dan snel verder.

PIMeCommerce en Solucious

Solucious wil foodservice makkelijk maken voor zijn professionele klanten en de klanten tijd en geld te laten besparen. Op dit moment bedient Solucious meer dan 25.000 professionele klanten. Wat is nu precies de focus van dit Belgische bedrijf, en hoe helpt het PIMeCommerce platform hen hierbij?

PIMeCommerce zelf ervaren?

Laat het ons weten via het contactformulier. Wij laten het graag aan u zien.

Vraag een demo aan

×

Kom bij ons werken!
Bekijk de vacatures